Mogen wij even voorstellen.......juf Christa
6 juli

Door COVID19 is het erbij ingeschoten mij even voor te stellen als lid van het team Petrus en Paulus.

Sinds een jaar geef ik wekelijks, met veel plezier, muziekles aan alle groepen op de P&P.

Wat is er nu leuker dan samen  muziek maken en plezier te hebben tijden het zingen, rappen, spelen en dansen?  Ik werk nu 29 jaar als vakleerkracht en nog steeds blijf ik het leuk vinden om nieuwe lessen te maken die aansluiten bij de belevingswereld van elke groep. Daarnaast speel ik zelf graag piano en gitaar, wandel graag met mijn hond,  kook ik graag voor vrienden, terrasjes vind ik heel leuk, en reizen vind ik ook geweldig. Mijn kinderen zijn 21 en 18 jaar en de jongste is nu net ook op kamers gegaan. In dit najaar ga ik samenwonen met mijn vriend en begint er ook weer een nieuwe fase voor mij.