Mogen wij even voorstellen......juf Monique
3 februari 2022

Hallo allemaal,

Als nieuwe juf van groep 3A bij Pie en Pow wil ik me graag even voorstellen.

Mijn naam is Monique Otten, 41 jaar oud, geboren in Ulestraten en met de “Mestreechter taol” opgevoed. Ik ben trotse moeder van Pim (13 jaar) en Pieke (7 jaar).

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om gezelschapsspelletjes te spelen, waarbij Fase 10 op dit moment mijn favoriet is. Dat Pieke mij vaak inmaakt, vertel ik liever niet.

Verder ben ik afgelopen jaar begonnen met drummen, schilder ik graag en spreek ik graag af met vrienden. Het sporten pak ik binnenkort weer op .

juf Monique

Mijn kleuterjuf vond vroeger al dat ik juf moest worden en ik vond dat zelf na mijn HAVO ook een heel goed idee. Na 18 jaar met heel veel liefde en plezier gewerkt te hebben bij MBS de Poort, had ik zin in frisse wind. Het geeft me heel veel nieuwe positieve energie dat ik nu deel uit mag maken van deze hele fijne school.

Voor mij is het elke dag opnieuw weer genieten om met kinderen te werken, waarbij ik de samenwerking met ouders heel belangrijk vind.

Ik kijk ernaar uit om nieuwe dingen te leren, samen met jullie allemaal!

Hopelijk leren we elkaar beter kennen, spreek me gerust aan wanneer jullie me zien staan.

Lieve groetjes,

Monique