Prikbord

Nieuws & agenda

Maak kennis met..... het CIOS!
8 november

Ik ben Raf Keerssemeeckers ik ben 16 jaar oud ik woon in Maastricht. Ik doe als hobby aan voetbal ik voetbal al Inline image12 jaar ik zit nu bij RKHSV in Heugem bij de jo19-1. Ik zit op het CIOS in Sittard in leerjaar 1. Mijn stage periode is van 10 November tot en met 7 juli ik ben iedere disndag van 8:00 tot 12:00 op school te zien. Ik verwacht tot het een leuke maar ook leerzame tijd voor mij word waar ik veel nieuwe dingen ga leren en ook veel bij krijg gebracht over het lesgeven. Ik ben zelf erg leergierig ik vind het leuk om mensen nieuwe dingen bij te brengen of om ze helpen. Ik heb veel zin in mijn stage periode!!!!

Hallo ik ben Jasper Couwenberg. Ik ben 16 jaar oud en woon in Maastricht. Ik zit nu op het CIOS in Sittard in het eerste leerjaar op niveau 4. Ik kom hier stage lopen vanaf 31 Oktober 2022 tot 7 Juli 2023 op dinsdag. De sport die ik beoefen is voetbal dit doe ik al sinds ik 9 jaar oud ben. Ik ben begonnen bij DVO in Sittard en heb daar gevoetbald tot 2016 toen ben ik verhuisd naar Maastricht. Na mijn verhuizing ben ik gaan voetballen bij RKHSV in Heugem waar ik nu nog steeds met veel plezier voetbal. In mijn vrije tijd ga ik meestal voetballen met vrienden of ga ik samen met ze gamen. Ik verwacht van mijn stage dat ik veel voor een groep ga staan en gymlessen ga verzorgen en ondersteunen . Ik verwacht veel nieuwe spelvormen te leren die ik kan gebruiken in lessen. Ik hoop een betere lesgever te worden door de stage en leuke gymlessen te kunnen verzorgen voor de kinderen.

Inline image

Hallo Mijn naam is Ralph Deckers. Ik woon in Maastricht (Heugem). Ik ben 16 jaar oud.
Ik doe de opleiding Cios en zit nu in mijn 1ste jaar.Inline imageDe stage dagen kunnen op een dinsdag of een donderdag vallen. De stage duurt tot 24 juni 2023 maar, als de 140 uren niet behaald worden is het verplicht om tot 7 juli 2023 stage te blijven lopen.

De sport die ik beoefen is voetbal. Ik voetbal bij VV Scharn Jo-19-2.
Mijn hobby’s zijn voetballen met vrienden en mensen in het dagelijks leven helpen.

Ik verwacht dat ik een betere lesgever wordt en dat ik mij goed door ontwikkel. Tevens verwacht dat mijn stagebegeleider mij helpt in het ontwikkelen. Ik verwacht ook dat ik veel plezier beleef op de stage en dat het een mooi jaar wordt.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Giorgo Giera. Ik ben 17 jaar en ik woon in Maastricht.

Ik zit op het CIOS in leerjaar 1.

Ik kom elke dinsdag stage lopen vanaf 1 november tot 24 juni 2023.

Zelf zit ik op voetbal sinds ik 4 jaar oud ben. Ik vind het ook leuk om naar buiten te gaan met vrienden.

Mijn verwachtingen voor stage zijn dat het een heel leuk jaar gaat worden en dat ik veel ga leren. Ik hoop vooral tot ik in het lesgeven kan gaan groeien en tot ik straks goed kan lesgeven.

Hopelijk tot gauw!

Inline image

Hoi! Mijn naam is Inayah Ettarfass, ik ben 17 jaar en woon in Maastricht. Ik doe al sinds eind augustus de opleiding CIOS niveau 4 leerjaar 1. En ik ga stage lopen bij de basisschool en de sportvereniging Hockeer van begin november tot eind juli. De sport die ik als laatste heb beoefend is hockey, maar ik ben gestopt vanwege dat ik deze opleiding ging doen, maar dan deze sportopleiding EN hockey zou te veel zijn voor mijn knie blessure, zei mijn fysiotherapeut, dus had ik er maar voor gekozen om met hockey te stoppen, dat vind ik heel jammer want ik deed het al 9 jaar, maar ik ga waarschijnlijk weer beginnen het volgende seizoen! Want het gaat al beter met mijn knie 😊 mijn hobby’s zijn uitgaan, terrasje pakken met vriendinnen of vrienden. Wat ik verwacht van deze stage is dat ik er veel van ga leren zoals meer zelfvertrouwen, maar ook natuurlijk om de kinderen wat te leren zodat hun vaardigheid en technieken beter worden. Inline image

Schoolwebsite door SchouderCom