Intocht en feestje Sinterklaas in Wolder op zondag 13 november
14 oktober

Op zondag 13 november, een dag na aankomst in Maastricht, komt Sinterklaas al naar Wolder. We wachten hem om 14.00 uur op bij het Mgr. Vranckenplein en na een kleine feestelijke rondrit door Wolder gaat de Sint en zijn gevolg naar “de Foyer” in de Blouwe Zaol aan de Tongerseweg nr. 400.

In de groete zaol wacht de kinderen tot en met 8 jaar een leuk feestje met Sinterklaas en de Pieten.

Je kunt je kind(eren) tot en met de leeftijd van 8 jaar aanmelden via e-mail naar info@aangenaamwoldercampagne.nl of via de website www.aangenaamwoldercampagne.nl. Vermeld bij de opgave je achternaam en voor elk kind de voornaam en de leeftijd.

Bijdrage van € 2,50 per deelnemend kind.

Aanmelden kan tot en met 28 oktober.

Na aanmelding ontvang je meer informatie, ook over de betaling van de eigen bijdrage. Zie bijlage voor flyer.

Vriendelijke groet,

Sinterklaas werkgroep Aangenaam