Prikbord

Zondag 17 juli 2022, van 12 tot 17 uur: ARTISjiek 2022
7 juli 2022

Kan kunst zijn

Ruim 35 lokale kunstenaars en kunstenmakers, verdeeld over verschillende locaties op de Pletzersstraat in Wolder/Maastricht. Toegang is gratis. Organisatie: Aangenaam Wolder Campagne. Ook de kinderen van Kindcentrum Wolder doen weer mee. We hopen dan ook veel kinderen én hun ouders te verwelkomen op 17 juli.

Website: artisjiekwolder.nl<http://artisjiekwolder.nl>
Facebook:Artisjiek2022

Op de facebookpagina ARTISjiek2022 en de website artisjiekwolder.nl stellen we alle kunstenaars voor. Ook Kindcentrum Wolder uiteraard.

Kindcentrum Wolder
Alle groepen van Kindcentrum Wolder doen weer mee aan ARTISjiek: van de peuters van Samenspelen Wolder tot en met groep acht van Basisschool Wolder. Ze houden het spannend, want wat ze precies gaan maken, is het best bewaarde geheim van Wolder en omstreken. We kregen slechts twee aanwijzingen. Eén: ze maken grote panelen. En twee: alle materialen en technieken mogen worden gebruikt. Aangezien we dus ook geen foto's hebben om hier te laten zien, zit er maar één ding op: gewoon komen kijken om te zien wat het geworden is.

Schoolwebsite door SchouderCom