Mogen wij even voorstellen........de CIOS stagiaires
9 november

Hallo,

Mijn naam is Benthe Franssen, ik ben 16 jaar oud en op 12 mei word ik 17 jaar.

Dit jaar ga ik de gymlessen geven van groep 1 t/m 3, op de dinsdag, dit doe ik samen met mijn 4 medestudenten. Deze medestudenten zullen jullie ook vaak op school zien.

Vorig jaar heb ik mijn vmbo-diploma gehaald. Ik zit nu in het 1e jaar van het CIOS. Het CIOS heb ik gekozen omdat ik sporten superleuk vind en natuurlijk ook graag lesgeef. Ik heb ook voor deze opleiding gekozen omdat ik graag samenwerk met anderen. Ik hoop dat we samen een hele leuke tijd tegenmoet gaan, en we veel plezier hebben tijdens de gymlessen.

Zelf heb ik altijd met veel liefde en plezier mijn hobby gedaan, namelijk gardedansen.

Helaas heb ik dat moeten opgeven omdat het zelf het hypermobiliteitssyndroom heb.

Maar gelukkig is dit voor mij geen belemmering om er samen met jullie een leuke sportieve tijd van te maken!

Liefs,

Juf Benthe

Ik ben Natan Kamperman Sanders en ik ben 18 jaar oud.

Ik doe de sportopleiding cios in Sittard, en loop stage bij de pellikaan, en bij basisschool Petrus en Paulus. Mijn hobby/sport is freestyle en wildwater kayaken. Dit doe ik op allerlei plekken, vooral in de vakanties. In de zomervakantie geef ik kayaklessen in de Franse alpen bij een Nederlands bedrijf. Verder vind ik het leuk om met vrienden op stap te gaan.

Mijn naam is Devlin Stegen,

ik ben geboren 16 jaar. Ik woon zelf ook in maastricht, in Daalhof. Ik loop op deze school stage voor het CIOS. Mijn hobby is: voetbal, ik voetbal bij VV Daalhof in de JO19-1, mijn positie is daar, laatste man of rechtsback. Zelf zit ik de laatste tijd ook in de sportschool, dat is met een reden; Ik heb mijn voorste kruisband en mijn meniscus helemaal afgescheurd. Omdat ik dat heb afgescheurd moet ik mijn been sterker maken voor de operatie daarom ga ik naar de basic fit. Ik heb voor het CIOS gekozen omdat, ik zelf veel van sport houd en dat het mij heel erg leuk lijk om met kinderen te gaan werken. Zelf weet ik het nog niet wat ik precies wil worden, het lijkt mij leuk om met kinderen te gaan werken maar ook aan de kinderen les te geven, misschien wil ik ook wel personal trainer worden of fysiotherapeut. Mijn eerste indruk op deze school is, dat het mij een hele leuke school is met hele leuke leerlingen en leuke leraren. Dat wij er met zijn allen een heel erg leuk jaar ervan maken.

Beste,

Mijn naam is Rins Schijlen. Ik ben zestien jaar oud en woon in Maastricht.

Naast mijn eigen sporten (Skiƫn, Snowboarden, sportschool) vind ik het superleuk om sportles te geven. Zelf ga ik al van kleins af aan om met kinderen van 0 tot 10 jaar door het werk van mijn moeder bij sportclub Pellikaan in de kidsclub. Hierdoor heb ik al wat ervaring met basisschoolkinderen en hoe je met deze leeftijd om gaat tijdens het sporten.

Ik heb gekozen voor het Cios in Sittard omdat ik graag wil gaan leren hoe je professioneel voor een groep moet gaan staan en hoe je om moet gaat met verschillende leeftijden.

Elke Dinsdag tot 22 juni 2022 zal ik met 4 andere studenten van het Cios meelopen op jullie basisschool.

Ik hoop er een leuk en leerzaam jaar van te maken!

Groetjes,

Rins Schijlen.

Hoi allemaal,

Mijn naam is Kay Hermans, ik ben 16 jaar oud.

Ik woon in Maastricht op Biesland. Ik voetbal bij MVV Maastricht. Ik heb voor het CIOS gekozen omdat ik meer wil leren over krachttraining en voeding. Als personal trainer of als Health coach zou ik mezelf willen ontwikkelen. Mijn stageplek leert mij hoe ik voor een groep moet gaan staan.

Met vriendelijke groet,

Kay Hermans