Bericht van de OR> vaan de greune noar de pepel
17 februari

Beste awwers,

Nao ’t sjieke Vastelaovendsfies in de Greune is ederein vaan harte oetgenudeg um (op eige gelegenheid) same de Wolderse Vastelaovend aof te trappe.

Tot 14:00 weure v’r oontvaange in de Greune Zaol, boe Eugène versjeie bruudjes zal verkoupe um ‘ne gooje bojem te lègke.

Um 14:00 slut de Greune Zaol en opent Kaffee de Pepel, zoetot ’t Kinderfies dao gewoen door kint goon.

Hei zal traditiegetrouw de jäög- Keuning(in) vaan de Pepel weure oetgerope.

Weurt ’t dit jaor nao 2 Keuninge, obbenuits ’n Keuningin of toch weer ‘ne Keuning?

Roont 14:33 weurt bekind wee de scepter vaan Keuning Maxim I zal euverneume.

Compleminte vaan de OR

Beste ouders,

Na het mooie feest in de Greune is iedereen van harte uitgenodigd om op eigen gelegenheid samen de Wolderse Vastelaovend te starten.

Van 12.30 uur tot 14.00 zijn alle ouders welkom in de Greune zaol. Hier zijn verse broodjes te koop. Om 14.00 sluit de Greune zaol en opent cafe de Pepel zodat we nog even door kunnen feesten.

Hier zal, zoals de traditie is, de jeugdkoning(in) worden uitgeroepen.

Worden het dit jaar twee koningen, een koningin of toch weer een koning?

Rond 14.33 uur wordt bekend wie de scepter van Koning Maxim gaat overnemen.

Vriendelijke groeten,

De OR.