Mogen we even voorstellen......meester Aron
6 oktober

Hallo allemaal,

Graag stel ik mezelf aan jullie voor. Mijn naam is Aron Kakerissa en ben 19 jaar oud. Ik woon in Maastricht samen met mijn ouders en ben enig kind. Verder ben ik eerstejaars student op het Fontys sporthogeschool Sportkunde in Eindhoven. Het komende jaar zal ik stage lopen op KC Petrus en Paulus en zal hierbij samen met Ian (andere stagiair), Daan ondersteunen in het geven de gymlessen en ook de voor, tijdens en -naschoolse activiteiten.

Voor deze opleiding heb ik het MBO CIOS 4 afgerond als personal trainer en sportmasseur. Ook heb ik natuurlijk hobby’s en dat zijn voetbal en fitness. Ik voetbal al 15 jaar en zit nu bij VV Scharn. Buiten het voetbal, fitness ik ook regelmatig en probeer dit minimaal 5 keer per week te doen. Als laatste ben ik ook altijd in om samen met mijn vrienden leuke dingen te doen.

Ik hoop jullie samen met de kinderen natuurlijk snel te zien op het schoolplein en dat we er samen een mooi schooljaar van gaan maken.

Groetjes,

Aronmeester Aron