Prikbord

Nieuws & agenda

Maak kennis met..... deel 2 CIOS!
11 november

Ik ben Milan Zurek. Inline image

Ik ben 17 jaar oud ik ben Geboren in 13 juli 2005.

Mijn hobby´s zijn voetballen en fitnessen.

Ik doe nu de opleiding CiOS ik ben nu 1e jaars, wat ik tot noe toe van de opleiding vind ik vind het leuk en leerzaam omdat je nu pas ziet waar je op moet gaan letten bij het lesgeven. Wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken met het CiOS is ik wil personal trainer health coach worden. Wat ik tot nu toe van de opleiding vind is wel leuk maar te weinig gefocust op fitness. Ik mag bij jullie stage gaan lopen met Danilo en Shen op de donderdag op het begin van 8uur tot 12 uur we mogen stage lopen van 31-10-22 tot 7-07-2023. Ik kijk er naar uit om stage te lopen en de groepen beter te leren kennen.

Ik ben Shen Willems 17 jaar oud en ik woon in Maastricht, ik doe de opleiding CIOS in Sittard en daar heb ik het tot nu toe erg naar mijn zin. Als sport doe ik voetbal bij het 2de elftal van VV Maastricht west in Malberg. Mijn hobby is padel ik speel dat heel veel met mijn vrienden in mijn vrije tijd, Ook vind ik het erg leuk om naar MVV te gaan. Ik heb een broertje van 13 jaar zijn naam is Pim hij zit op het Porta Mosana college in Heer, Ik heb ook nog een zusje van 8 jaar en zei heet Pieke zei zit op het Petrus en Paulus in Wolder.

Inline image

Ik ben Danilo Miesen.

Ik ben 18 jaar oud, en ben geboren op 26-02-2004

Ik heb zelf maar 1 hobby:

Voetballen, ik speel al 14 jaar voetbal bij V.V.Daalhof.

Heb daar de hele jeugd doorgelopen en zit op het moment bij de jo-19 en het 2e elftal

Ik zit momenteel op het CIOS in het 1e leerjaar.

Ik heb voor het CIOS de koksopleiding gedaan voor 2 jaar.

Dat was helaas geen succes geworden, mijn interesse lag toch meer aan de kant van he

Inline image

t CIOS

Ik zal het resterende schooljaar stage komen lopen. Vanaf 31-10-22 T/m 7-7-22

Ik ga samen met 2 mede stagiaires Milan en Shen.

Wij gaan met ons 3 leuke gymlessen geven voor de leerlingen.

Wij zijn ontzettend gemotiveerd om de lessen te verzorgen en ondersteunen.

De bedoeling is dat wij gaan leren hoe wij les kunnen geven en hoe we met kinderen in bepaalde situaties kunnen werken.

We gaan ook in periodes werken, de 1e periode gaan wij lesgeven vanaf 08:00 T/m 12:15

En de 2e periode vanaf 12:30 T/m 16:15, en zo gaan we te werk om en om de periode in de ochtend.

en de volgende periode de middag

Ik heb er ontzettend veel zin in, ik hoop dat jullie dat ook hebben.

Schoolwebsite door SchouderCom